incognito Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 6:an=Ztv stämmer inte. För er med digitalbox är de utbytta ett tag som provperiod tror jag, sen blir det antagligen en extrakostnad för att behålla den. Jag har både TV6 och ZTV, fast Ztv heter nu ZTV Sverige istället, och ja, det är i princip bara musik på den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 HUR KAN NI HAR Z TV? Den är borta nu! Eftersom kanal 6 har tagit bort den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 ZTV är inte borta, ZTV visar endast musik nu. Kanal 6 är det "nya" Ztv och de visar filmer etc. Fick den igår, frekvens 607,25 Mhz ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Har kanalsökt två gånger utan resultat, styrelsegruppen för mitt område är lata alt. snåla. :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Knappast snåla, då kanalen är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Har kanalsökt två gånger utan resultat, styrelsegruppen för mitt område är lata alt. snåla. :-/ Vissa områden kan få kanalen andra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Men då måste dem väl infrormera oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Är det olika program nu när det blivit tv 6 eller har dom bara bytt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag tror det e helt nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag fick Tv6 iställe för Ztv och i tidningarnas Tvbilaga står inte Ztv med så de har bara bytt namn på kanalen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Du kanske borde installera om boxen helt och hållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag fick Tv6 iställe för Ztv och i tidningarnas Tvbilaga står inte Ztv med så de har bara bytt namn på kanalen typ. Nej. ZTV finns kvar. MEN. det är numera bara en musikkanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.