Newk Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Har nån hört nåt nytt om datumet till expan...?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Har inget specifikt datum, har hört snack om att det ska släppas i höst eller senare i sommar... Fast man kan ju inte lita på vad alla säger <_< Hoppas det kommer snart iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Betan kommer i Oktober. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Oktober! Då har ju sommarlovet varit! Och jag som hjar laggt ett löfte om att bli level 60 på sommar lovet (om inte tidigare)! Då får jag nörd-spela länge om jag ska få hyffsat EQ till betan kommer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Längtar till sommarlovet! aaaa... :D I like mana! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Det är bara dom som vann en tävling som får pröva på betan... så det lär nog ta ett tag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....pc1257&active=1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jag tror dom bara gissade på den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Admin Wehe, lol. Ska en ända person gå runt i outland själv? Nej, dem som förhandsbokat expansion kommer få Betan när den kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Admin Wehe, lol. Ska en ända person gå runt i outland själv? Nej, dem som förhandsbokat expansion kommer få Betan när den kommer ut. LMAO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Spelet kommer att komma vid Jul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 :meddum: Admin Wehe, lol. Ska en ända person gå runt i outland själv? Nej, dem som förhandsbokat expansion kommer få Betan när den kommer ut. du skämtar... självklart inte :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg