Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) vad tycker ni om erat schema Redigerat 4 Februari 2004 av dark_hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det var lite krångligt första dagen fast sen har jag förstått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 vårt är inget bra tex ons har vi först ä ja skriver schemat biologi 5min rast fysik 5 min rast matte 5min rast engelska 5min rast idrott lunch det tar typ ett bra tag att duha så man är typ klar för maten tio i sen har ja spanska vid fem min över spanska so skit jobigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag gillar mitt särkilt mycket om det hade funnits en blandning mella fredagen och onsdagen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ha ha ha men du har väl olika mat ons fre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jo, men det brukar man väl ha. PÅ onsdagen börjar jag sent och på fredagen slutar jag tidigt så menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ok fatar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vårt scema är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the golden samus Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 vårt är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Mitt suger. Lååånga dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Mitt är vell ok! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag hatar långa dagar det värsta som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.