Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Som sagt, man blir smickrad... Tror Blizzey håller sig borta ett tag om han har nu fattat vad han har gjort, nog för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ja a,stackars Blizzey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Ja a,stackars Blizzey. lägg ner coolen du är nio år gå och lek med barbienplus.. jag kan anmäla er närsom helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Det räcker inte med att säga "de säger emot mig när jag säger att Pokémon är töntigt och att jag vill slakta de" till en moderator om du vill att han/hon ska ge oss en varning. Du behöver en bra förklaring för att de ska förstå. Och det där du sa till Coolen... då är det du som riskerar att få en varning. Du kan be om ursäkt istället för att förolämpa oss, så löser allting sig. Vi slutar att säga emot, och du slutar att förolämpa oss. Okej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Ja a,stackars Blizzey. Ja, det förändrar nog saken om du går till polisen och säger du blir irreterad på 9- åringar på Internet. <_< Om du menade att du skulle trycka på knappen "anmäl", skulle du själv bli varnad av 1§11 regeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jaja skit samma jag ger mej :D 10 mot 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ja a,stackars Blizzey. DU DIN!JAG FÖRSÖKTE ATT VARA SNÄLL OCH JAG LEKER INTE MED BARBIE SOM VISSA GÖR DIN K*K S****E!!!!!!!!Förlåt för språket men jag är så arg på Blizzey :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ja a,stackars Blizzey. nu anmäler jag dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Denna tråd borde låsas, det verkar ha spårat ur. OT: Om det skulle finnas Pokémon i våran värld så skulle det inte vara så schysst att använda till att slåss med varandra. Skulle bli ett jäkla liv hos Djurrättsaktivister ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 håller med Flexmeister, de här tråden är typ 99% off topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 säger som de 2 överstående.....Lås tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Aja stäng tråden den går ändå ingen vart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg