TheCheater Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) I L.A Rush har jag klarat alla race men inte fått oldmobilen och consept 20 hur får jag dem? Redigerat 12 Maj 2006 av eddiejansson8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Är du helt säker på att du har klarat alla race ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Är du helt säker på att du har klarat alla race ? Ja det är jag det finns inga fler på kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag har kvar säkert 10 bilar men inte fått dom fast jag klarat alla race.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Oj idag hittade jag bilen nu e det bara den dära oldmobile som saknas vet någon hur man får den? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Vart hittade du den nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Consept 20 ligger nere i dock of L.A. kör sedan ner till den dära ön eller vad man ska säga sedan åka in där vägen kommer ta slut sen kommer du se på mini-kartan var den finns. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Ska kolla om jag lyckas hitta den=) hittade den inte,menar du port of la?kan du visa på kartan annars? Redigerat 13 Maj 2006 av CarlJohnson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Förlåt visst jag menade i port of L.A. Är det någon som har fått oldmobilen? :unsure: Asså är det ingen som har fått oldmobilen isåfall vill jag gärna veta hur man får den? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Har hittat den men vet du vart Hummern är?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 YYYEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG FICK OLDSMOBILEN YEESSSSSSS!!!! ja hummern hittar du inte, den måste du vinna i ett race. Jag tror det var i santa monica racet låg i. Du får klara stjärn racen för att få den :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Men jag har klarat alla race ju )= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg