jerkakamel Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) The altunaz är mitt band.. här är en låt : The_Altunaz___Jag_har_en_bal_i_min_skola.mp3 Redigerat 13 Maj 2006 av jerkakamel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 I vilka program kan man spela den i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Musiken:ok Röst:dålig som f*n Text:dålig som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Ja vet att den är sämst ;P .. men det är bara en snabbgjord låt den är inte ens med i vårt album XD, men vi har bytt namn till Nevacs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.