Piickles Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) jag är på banan när man ska leta efter skeppet "doomgiver" eller någe sånt..jag har kommit till nån j*vla hiss som går upp och ner utan att leda någon stans för det är ingen dörr som går att öppna på någon av ändarna som den stannar, enda som finns är det dära lila hålet som man kommer till hissen med.. Edit: okej jag klara det dära.... men hur ska man göra när man ska döda desann? jag har kommit till det dära hålet bakom elden där man kan göra force push på några stenar.. men sen kommer jag inte vidare.. Redigerat 15 Maj 2006 av Piickles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Javuz Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag vet inte vad du menar, men menar du den här elden i rummet till vänster? för du ska slänga lasersvärdet på röret sen så rinner det ner vatten till elden så slocknar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Japp, sen e det bara och gå vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag är på banan när man ska leta efter skeppet "doomgiver" eller någe sånt..jag har kommit till nån j*vla hiss som går upp och ner utan att leda någon stans för det är ingen dörr som går att öppna på någon av ändarna som den stannar, enda som finns är det dära lila hålet som man kommer till hissen med.. Edit: okej jag klara det dära.... men hur ska man göra när man ska döda desann? jag har kommit till det dära hålet bakom elden där man kan göra force push på några stenar.. men sen kommer jag inte vidare.. du menar sista banan när man ska döda desanjag fattar inte heller vad man ska göra jag står bara där och puttar på några stenar jag har försökt att klara det nu i 2 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.