Bull Of Evil Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Finns det någon som kan hjälpa mig med spliter cell...?? Jag kommer inte förbi första eller så är det andra banan... jag kommer till ett hus där det står 2 vakter, men jag kommer inte vidare igenom huset. Det är nån kod för att kunna öppna dörren... hur får jag tag på den? Jag har dödat vakterna, jag har försökt ta dom med stryp grepp, sen ska jag leta efter "The Black Box" bakom nån bokhylla eller nått! Vart hitar jag den???Jag blir galen!!! Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pclover Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 har du inte hller klarat de?eller har du de?säg hur man gör isånna fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 SPLINTER CELL=http://smilies.jeeptalk.org/contrib/anym/behead.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pclover Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Battlefield vietnam=Dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) Dåligt det är bara ??????? gissa vad jag tänkte skriva :angry: Hur lägger man in egna bilder :unsure: Redigerat 8 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det suger :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 just det B) helt rätt twix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomme94 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 har nån här spelat robinson på data ??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomme94 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 kan nån hjälpa mig på det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag klarade det på två timmar det var lätt sen dess har jag spelat och klarat det 20 gånger det börjar bli tråkigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pclover Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja har typ åckså spelat de 20 gånger,ja varvade de på 1 och en halv timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag vet det tog en halv timma att komma på musikmaskinen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.