matte man Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 hej!! jag har kört fast på ett sådant här tempell där man flyttar stenar å så!!! det templet jag har kört fast i är templet djose-trials snälla hjäl mig!!!! mattias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FINAL FANTASY Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hum om du förklarar hur det ser ut så kan jag hjälpa dig jag kan alla tempel som min egen ficka men du får förklarar lite mer hur det ser ut där du är ps om du behöver hjälp med nåt annat kan du också fråga mig för jag kan alla saker och hemligheter i hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Menar du det som man ska ta ut och sätta in någon sorts lila och orange bollar i väggar pelare etc.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte man Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ja det är det templet som man kommer till efter att dom som pratar så konstigt har försökt att besegra sin........ det templet som det går el igenom ser det ut som...... ja man ska flytta sådana gröna stenar men det går ej....... snälla hjälp mig...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror det var att man skulle ta upp Spheare (tror dom hette så (bollarna) och byta plats så att det öppnades gångar... Men i början är det väl nån gubbe man ska följa efter eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 i första rummet tar du bara dom två stenarna på väggarna och sätter dom i dörren. sen när du kommer in i nästa rum så finns det två hål i väggen i det högra sidan av rummet. där ska du sätta två stenar så att det kommer blixtar från taket. sen ska du sätta en sten i den där stenen som du kan putta och putta fram den under blixtarna. Då får du en uppladdad sten som har krfat nog att öppna dörren i mitten. när du har öppnat dörren i mitten ska du lägga två gröna stenar i putt stenen och putta ut den i hålet så att den håller sig upp. då kan du hoppa över på den. sen finns det en sån där putt sten på andra sidan som du bara ska putta in väggen. tror man gör det med x. sen hoppar du bara tillbaka och springer till vänstra sidan av rummet och ställer dig på knappen så att putt stenen kommer tillbaks upp. då tar du 2 stenar och springer tillbaka till första rummet och sätter fast dom på båda väggarna. sen tar du en sten och sätter den i hålet till vänster om dörren. då ska märket i golvet bli en hiss som tar dig upp till nästa våning. och på andra våningen finns det bara massa stenar som du ska putta in i väggarna så att det öppnas en väg till en trappa till vänster om hissen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg