Salt-Popcorn Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 När jag DÖdar nott eller Hackar eller fiskar eller nott så kommer dte upp en skyllt jämt att det e nott fel med Internet Explorer.. hender dte så för er med?? vad kan man gjöra åt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 det händer inte för mig, det är kanske din dator är pajj, lr så klarar den inte grafiken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Kan vara virus, sök eftter virus med din antivirus, om du har. Annars kan du ladda ner trial versioner på downloads.com. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag ahr ingen virus och jag har ett av det nyaster grafikkorten <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 uppdatera till den nyaste versionen av internet explorer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Haru hört talas om "Uppdateringar"? Uppdatera ditt grafikkort och java med senaste drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 då funkar det antagligen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 tror att din data är paj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 pröva med att installera om java Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 fixat var nott konstigt med uppdateringen i nvida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg