Danne_Hawk Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Hej! För er som vet om listan som man kan ladda ner där det står alla IP:adresser för saker till Oblivion. Jag har inte ett sånt program som man kan visa den listan. Så om nån har den eller vet IP:adresserna till Human Blood och Vampire Cure så snälla skriv dom här. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Vad för någon lista ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag har en sån lista till Oblivion,om du behöver den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Tack men jag installerade ett program så jag kunde se den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 då kan man ju låsa men var hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Var får man en sån lista??????? Den verkar ju as bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaNaTiC Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Var får man en sån lista??????? Den verkar ju as bra! Listan fanns på IGN's hemsida att ladda ner för några veckor sen (eller månader?).Men nör de bestämde sig för att man måste vara medlem för att kolla cheats och sådant på deras sida, så är det lite svårt att få tag i den nuförtiden. Det kostar nämligen pengar att bli medlem på IGN. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.