Mighty Adam Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 kolla här http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=1186957 jag har redan bokat den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Är det bekräftat ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 verkar lite konstigt eftersom vissa säger typ att det ska komma nästa år.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Lär er läsa -.-' "Pris och releasedatum är preliminärt!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Också att det står högst upp precis innan man börjar läsa det andra, lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Är det bekräftat ? nä jag fick ett mail från dom nu och wii kommer i oktober-november nån gång, dom väntar på att få release datumet av nintendo :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Att sätta in det i october-november tycker jag är tokigt. Då får ju dom flesta vänta till julafton för att kunna köpa konsollen då den förmodligen blir dyr. Eller som jag som fyller år i sommaren får man önska sej pengar och vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Att sätta in det i october-november tycker jag är tokigt. Då får ju dom flesta vänta till julafton för att kunna köpa konsollen då den förmodligen blir dyr. Eller som jag som fyller år i sommaren får man önska sej pengar och vänta. Den kommer att kosta runt 2000 till 2500, inte så mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 men vad är det för något??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 men vad är det för något??? Hoppas verkligen att du är 2 år och inte 16. Läs första inlägget så ser du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 men jag orkade inte kolla från början.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jamaboy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Högste chefen Satoru Iwata slog slutligen även fast att Nintendo i september kommer att avslöja premiärdatum och pris för Wii. så nu vet ni det källa gamereactor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg