ThePunisher Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 ja, kan man köra single player på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Nej, det e som vannliga DOD men med bättre grafik osv... Du vet source... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 okej, tack. då skiter jag i det och köper Red Ochestra elelr va det hette istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Men DOD's e 3x roligare än vanliga DOD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 faktiskt så tycker jag att vanliga DOD suger, men som jag skrev förut - Red Orchestra Ostfront blir det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg