Hoppa till innehåll

The Urbz Sims In The City


Winjaaa
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 5 månader senare...

Du ska prata med honom och då ska du klicka på friendly stuff. klicka sedan på give gift. Du måste ha en pizza i din pocket. Ge honom pizzan. Du ska bara göra det här klockan 12 till 1. när du har gett honom pizzan ska du vänta till nästa dag. då ska du du göra samma sak klockan 12-1. när du har gett honom mat tre gånger så har du klarat uppdraget! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Hej!

Såhär ska du göra:

 

När du har fått uppdraget från Ewan, så ska du köpa mat åt honom. Det måste INTE vara en pizza, det kan lika gärna vara en korv också! Det rekommenderar jag att du ska göra, för det är billigare! :D Men maten kan du köpa på det där stället vid husen (i Urbania) där man går ner för några trappor vid lägenheterna.

När klockan är 12 am- 1 pm så går du till Ewan och trycker på "Friendly Stuff" och väljer "Give Gift". Sedan trycker du på pizzan (eller korven). Då säger han typ "Tack för maten, nu ska du bara hämta 2 gånger till" och sedan när du har hämtat mat till honom igen, så säger han "Bara en måltid kvar!" Du fattar nog resten... bara gör samma sak tre gånger! :D

 

Lycka till!

 

Jag har klarat av hela spelet! B) Du behöver bara fråga mig om du vill ha tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...