SwedenRockz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Kan redan surfa men guiden var bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Bra guide :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag läste faktiskt en exakt sån här guide (typ) fast på engelska, men trots att du har översatt den så är det ju bra för de som inte kan eller orkar läsa engelska :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Man kan ju faktist spela surf_tutorial om man är surf-noob, o inte vet hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Bra guide men jag kan redan´surfa men en kommpis kan inte det ska skicka en länk till han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Bra guide! Ska testa direkt på surf_egypt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Har inte du redan sagt det i denna tråd? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 vad var det man skulle skriva i konsollen för att hoppa högre? typ fps_max 138 eller nått. snälla hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Har inte du redan sagt det i denna tråd? ;P Hehe "DOh"! Var ett tag sen jag var inne här så det visste jag inte, sry :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det gör såklart inget. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Okej, bra :) Har föresten en fråga. Kan man haxa med Machinegun på surf_egypt? För om jag minns rätt så ska man kunna få tag på en machinegun på den banan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 j*vligt bra guide ska köra surf_ski nån gång.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg