Skywalker Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Låter detta som en bra idé? Man låter Wachowski bröderna (Matrix triliogin) och John Woo (Face/off och Mission impossible 2) regissera filmen och Harrison Ford spela Max Payne. I Matrixfilmerna fanns ju mycket bullet-time effekter så därför skulle Wachoskis passa bra och John Woo är bra på action filmer. Vad tycker ni? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Skulle bli en flopp tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Skulle bli en flopp tror jag Hehe, ok nåra andra kommentarer? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 En kalkon tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 varför tror alla de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 e du film rigissör lr men jag säger som dom andra en flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 e du film rigissör lr nej de e jag inte varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kanske men jag tror inte att Harrison Ford kan spela Max Payne. Han är för gammal! Man vet ju aldrig hur det kan bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (Darth Ratchet @ 04/02-2004 20:30:19) e du film rigissör lr nej de e jag inte varför tror du det? du har en ide för en film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 De flesta filmer baserade på spel är usla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det håller jag med om fasst tombraider e inte så dålh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 De flesta filmer baserade på spel är usla... jo det håller jag med om. resident evil var skräp men första tomb raider var ju faktiskt rätt bra. men bara för att vissa filmer baserade på spel blir dåliga behöver ju inte alla bi det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.