adamxxx Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Jag ska köpa Oblivion till xbox 360 men det står att spelet kräver 60hz tv..... Jag vet inte ens vad som menas med det... Och om jag har det... kan någonn hjälpa mig... :huh: Redigerat 16 Maj 2006 av adamxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det betyder att du har en tv som klarar av 60Hz. Det borde stå i manulalen till tv'n. Om du har det så är det bara att spela på, har du inte så¨får du väl köpa ny tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 de är inte sant.. jag har inte 60Hz tv.. funkar fint för mig.. :D också på gamecube vars dem flästa kräver 60hz så funka de fint fast jag inte har de.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adamxxx Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Tack för tipsen grabbar... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Det står 100Hz på min manual som ni ser på bilden nedan. Men i min manual står det att TV:n är avsedd för 50Hz. Vad ska man tro på? Redigerat 20 Maj 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.