Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Kilimanjaro
Skrivet

mina kusiner har en hund som kan gå på två ben femtio meter.Jag skulle vilja ha en hund men jag är allergisk

Skrivet

mina kusiner har en hund som kan gå på två ben femtio meter.Jag skulle vilja ha en hund men jag är allergisk

Men det fins en hund som vi ska köpa:)

min brorsa är alergisk så då sa nån av mina vänner att bichon havanais är för alergiker:)

Gäst Kilimanjaro
Skrivet

tack för tipset nu är det bara att försöka att övertala morsan.jag tror inte det går jag har redan en jättesöt sköldpadda

Gäst Mega93
Skrivet

Jag hade en fågel (parakit) och två katter innan jag skaffade hund.

Men nu är min hund och katterna värsta bra vänner, de kan leka tillsammans, ligga bredvid varandra i soffan mm.

Tro mig, så länge du skaffar en valp spelar det nog ingen roll om du har ett annat djur.

När det är valp behöver du ju bara se till att den inte rör sköldpaddan och så småningom lär den sig nog det.

Gäst Soffan
Skrivet

Jag lärde min förra hund att sjunga. Vackert. :) Lite falskt men vem bryr sig om sådant då man bara ser det vackra i det?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...