Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Skrivet 18 Maj 2006 mina kusiner har en hund som kan gå på två ben femtio meter.Jag skulle vilja ha en hund men jag är allergisk Citera
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Skrivet 18 Maj 2006 Synd.För det är jätte kul med det. Citera
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Skrivet 18 Maj 2006 Hoppa över hinder spela sjuk/full (påhittat) och backflip/frontflip. Citera
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Maj 2006 mina kusiner har en hund som kan gå på två ben femtio meter.Jag skulle vilja ha en hund men jag är allergisk Men det fins en hund som vi ska köpa:) min brorsa är alergisk så då sa nån av mina vänner att bichon havanais är för alergiker:) Citera
Gäst Mega93 Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Skrivet 18 Maj 2006 Cairn Terrier är också hundar som allergiker inte känner av. Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Skrivet 20 Maj 2006 tack för tipset nu är det bara att försöka att övertala morsan.jag tror inte det går jag har redan en jättesöt sköldpadda Citera
Gäst Mega93 Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 Jag hade en fågel (parakit) och två katter innan jag skaffade hund. Men nu är min hund och katterna värsta bra vänner, de kan leka tillsammans, ligga bredvid varandra i soffan mm. Tro mig, så länge du skaffar en valp spelar det nog ingen roll om du har ett annat djur. När det är valp behöver du ju bara se till att den inte rör sköldpaddan och så småningom lär den sig nog det. Citera
Gäst Soffan Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 Jag lärde min förra hund att sjunga. Vackert. :) Lite falskt men vem bryr sig om sådant då man bara ser det vackra i det? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.