Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) Hej Är det någon som ahr lust att vara med och hjälpa till och starta en pokemon Hemsida med ett forum. Det behövs någon ställe där vi kan lägga upp sidan eller forumet. Vet ni något bra ställe som är gratis? Nu undrar jag vad ni kan hjälpa till med? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få. MVH tokar86a Redigerat 17 Maj 2006 av tokar86a Citera
flygon Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Skrivet 17 Maj 2006 jag kan hjälpa till, men först vill jag veta vad du vill ha. tips: använd Piczo, det är gratis och det blir snygg! :P Citera
Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 17 Maj 2006 Vad är Piczo för något? Jag behöver hjälp med någon som kan göra hemsidan eller ta hand om den. Forumet ordnar jag själv. Kan du tänka dej att ta ansvaret för hemsidan? Citera
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Skrivet 18 Maj 2006 om du vill ha gästbok så går du in på olzon.com . men om du vill ha en sida så går du in www.medlem.spray.se. Sidan är lite konstig så du behöver ett speciellt program för att få forum. Min sida är: medlem.spray.se/andresvan/ är lite förstörd.:( Citera
WiFiGamer Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Skrivet 19 Maj 2006 jag vet inte. min kompis ha det programmet. Citera
Adio Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) skit samma Redigerat 21 Maj 2006 av mcspace Citera
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 om du vill ha gästbok så går du in på olzon.com . men om du vill ha en sida så går du in www.medlem.spray.se. Sidan är lite konstig så du behöver ett speciellt program för att få forum. Min sida är: medlem.spray.se/andresvan/ är lite förstörd.:( men man måste betalla för göra en sida jag kan hjälpa till då då Citera
Tecken Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 om du vill ha gästbok så går du in på olzon.com . men om du vill ha en sida så går du in www.medlem.spray.se. Sidan är lite konstig så du behöver ett speciellt program för att få forum. Min sida är: medlem.spray.se/andresvan/ är lite förstörd.:( nä man måste inte betala det är webb hotel som kostar Citera
Gäst Trion Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Skrivet 24 Maj 2006 Kan du inte hosta servern på din egen dator? Eller har du inte den uppe tillräckligt mycket? :huh: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.