Gäst Jomkev Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Hur lägger man till musik? ni vet, När man ska köpa saker förrut när jag hade gamla på min brorsas dator då kunde man lyssna på musik hur gör man det ? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 huh? vad menar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Musik i presentationen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jomkev Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Jag menar när man går in på köp menyn!!!!!!!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 På Sims ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jomkev Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 jA!! VAD ANNARS!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 På Sims ? det är väll klart att han menar sims om han lägger in ett innlägg i sims forumet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Javuz Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Så här gör man: Hitta en musikfil du tycker om. Sedan går du in på Mina Dokument/EA Games/The Sims 2/music Lägg till filen i mappen. Notera: Filen måste vara en wave eller mp3 ljudfil ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Så här gör man: Hitta en musikfil du tycker om. Sedan går du in på Mina Dokument/EA Games/The Sims 2/music Lägg till filen i mappen. Notera: Filen måste vara en wave eller mp3 ljudfil ^_^ måste den... då går det nog inte för mig har inte testat än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg