Gäst 93alvbjo Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 hej! jag har varit många gånger inne på fuska.se från min psp och kollat i forumet och till och med skrivit ämnen ifrån pspn men, när jag försöker gå in på chatten så fungerar det inte! :( snälla hjälp! ni som kanske har fått det att funka kanske kan hjälpa mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Man måste ha Java och det finns inte på PSPn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Nej, precis. Java finns inte i PSP:n ännu, vilket behövs för att använda chatten. Har vi tur kommer Java i nästa version av mjukvaran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 du kan väl ladda ner den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 nepp. tror inte det iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg