💬
Logga in
Fuska.se

Drömmar

184 svar · startad

ja drömde att jag såg på en bild rakt framför mig, efter 2 minuters tystnad sa bilden något, ja vet inte riktigt vad... men jag vaknade precis då xD

30 Apr 2007
↗ till inlägget

ja drömde att jag såg på en bild rakt framför mig, efter 2 minuters tystnad sa bilden något, ja vet inte riktigt vad... men jag vaknade precis då xD

Konstig dröm :blink:

ja har haft liknande drömmar totalt 3 gånger så vitt ja kommer ihåg... :P

men för några år sen drömde ja att jag såg på en film där en pojke och en liten flicka(hans syrra) var huvudpersonerna, men efter ett par timmar blev pojken stor som ett hus och en brandman gick in i pojken för att rädda flickan(fråga inte mig hur hon kom in där o.O), plockade upp henne och åkte iväg på en skateboard (!) :blink: mer minns ja inte... :P

Senast ändrad:

1 May 2007

Det senaset jag drömde var en mardröm om skrotnisse..... jag kommer inte ihåg exakt vad jag drömde, men det var läskigt som f*n

Jag drömde att jag kastade flingor på några, fast de blev inte arga.

2 May 2007

flingor? de påminner mig om den märklig dröm ja hade för nåra år sen. skolan fick alla sorters flingor på skolan, och ja tog massor med portioner. men de märkliga med frostis(stavning)flingorna snackade(gjorde reklam för sig själv) så ja hällde corn flakes i frostis högen och rösten böjade hosta. men efter maten skiftade alla form. ja svällde upp som en ballong, en krympte, en annan fick oändligt långa ben och allt blev kaos. (ja kommer fortfarande ihåg minen som killen som fick långa ben hade xD)

4 May 2007

Jag drömmnde att en av våra lärare fick sparken... synd bara att det var en dröm :(

en annan märklig sak är att jag drömde att jag blev påkörd en gång och nån månad efter det blev jag påkörd :S

Jag drömde att jag blev opererad (stavning) utan bedövning och de skar upp magen och plokade ut en massa saker.

5 May 2007
↗ till inlägget

Jag drömmnde att en av våra lärare fick sparken... synd bara att det var en dröm :(

en annan märklig sak är att jag drömde att jag blev påkörd en gång och nån månad efter det blev jag påkörd :S

hatade du den läraren eller?

Jag drömmde att min mamma och hennes sambo skulle ut och resa, så åkte jag istället :blink: Och jag åkte först igenom en skog samtidigt som jag pratade i telefon med min mamma och kollade ut och såg alla deltaganrna i Top Model, sen kom jag till en familj som försökte gömma ig, så jag hjälpte dom. Sen kte jag, mamma, hennes sambo och min brossa ie en bil, vi åkte till hamburgarresturangen Max, sen vaknade ja och fattade ingenting.

6 May 2007

Jag drömde att min syster som jobbar i Norge kom hem på en cykel.

7 May 2007

Jag drömmde att det var snöstorm XD

jag drömde om att en tsunami träffade sverige xD

ja drömde att ja var Morran från mumintrollet :S

Föresten! Ett tecken på intelligens är att man kommer ihåg sina drömmar ;)

jag drömde om att min kpmpis tog 1 nål och sptänge sin pung. lol

Detta är ett exempel nedanför på en s.k klardröm som förklaras i min tråd på Allmänt.

Jag låg i min säng, och insåg direkt att jag drömde. Så jag gick ut ur balkongen och hoppade ut. Jag var inte riktigt säker på om jag drömde, så jag gjorde en s.k reality check. Jag tog tag i min näsa och försökte andas igenom den. Det lyckades finfint, jag kunde andas fritt igenom den igentäppta näsan.

Efter ett tag tittar jag upp i skyn, och hoppar sedan upp i ett försök att flyga. Det misslyckas, men sen koncentrerar jag mig hårt på att jag SKA flyga. men när jag hoppade så vaknade jag.

Inte illa för en första.

Jag drömde att Blizzard hade hyrt cirka 20 yrkesmördare emot mig för att jag inte rollspelade på en rollspels server. Det är sant!

Jag drömde att en gammal gubbe gick runt och kastade bollar på folk, och varje gång någon vart träffad ramlade den personen ner i ett hål men sen vaknade jag för att solen gick upp.

8 May 2007

Jag drömde att jag var i skolan och jobbade med matte.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in