Hoppa till innehåll

Strul Med Steam

Rekommendera inlägg

hej jag skulle böhöva lite hjälp med steam

problemet är att när jag går in på dod, dods, css, cz, hldm, hl2dm eller cs och trycker find servers så hittar den inte några servrar så jag behöver hjälp

jag är ingenny kille på cs om ni tror det men ända problemet är att den datorn den hittade servrar på fick min 22 åriga syrra som inte bor här längre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du kollat på "sök" menyn? du kanske har råkat skriva in nåt namn...

Det spelar ingen roll vilket spel det är, det är samma "filter" på alla...

ehem jag sa att jag INTE var ny på steam det står inget i det filtret förutom counter-strike men kommer ändå ingeting

och vi ahr en trådlör router, norman antivirus är instalerat men det står att vi måste förnya lisenset + att datorn säger att vi inte har något antivirus pogram, och vi har windows xp brandvägg

så tror ni att ni kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag skulle böhöva lite hjälp med steam

problemet är att när jag går in på dod, dods, css, cz, hldm, hl2dm eller cs och trycker find servers så hittar den inte några servrar så jag behöver hjälp

jag är ingenny kille på cs om ni tror det men ända problemet är att den datorn den hittade servrar på fick min 22 åriga syrra som inte bor här längre

Jag har också det problemet lite då och då, och det är på grund av hemma nätverket i huset.

Det räcker med att bara koppla ur det för att det ska funka.

Om du har hemmanätverk eller delar internet med nån annan dator, dra ur internetkbaeln/routern till den andra datorn så ska det nog fixa sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har löst problemet, varför ska ni krångla till det, jag laddade bara ner trial till norman personal firewall och skaffade cdkey så jag har hela veriationen och sedan inaktiverade jag brandväggen, då fungerade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...