Mangan Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Hej! Jag körde fast igår........Jag har jämnt dödat den där unga grabben som blev något stort en ögt monster........så där jag är nu så ska jag öppna en dörr med hjälp av laser strålar? man vrider ju på ett par speglar så lasern träffar de 2 punkterna bredvid dörren...då öppnas den! Det har jag gjort på första dörren, för då kom jag upp en våning till i berget och där är jag fast....den dörren är låst....men det är en sådan där röd punkt bredvid den med....vad gör jag? Hoppas på hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 pröva skjutar det med ett vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangan Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Det är fixat...det var bara att gå fram för det var en knapp!!! Hade spelat för länge??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunhawk Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Antagligen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg