Gäst BondaKransDans Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Skrivet 18 Maj 2006 När jag har en server öppen i dedicated servers så har jag olika porst hela tiden så jagk an inte göra dns eller spara server för den e då stäng. KAn någon hjälpa mig hur man byter ip-adress eller byter port och gör så man har förport (27015) tack för förhand och snälla SNÄLLA skriv inte andra frågor bara skriv saker som hjälper <_< :bah:
Vitdom Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) För att ändra port till 27015 är det bara och skriva i "UDP Port" 27015.. sen klart.. För att ändra ip address får du ringa till din internet leverantör och fråga.. OBS. Du kan inte ändra ip om du betalt för en fast ip address Redigerat 18 Maj 2006 av Vitdom
Gäst BondaKransDans Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Skrivet 19 Maj 2006 För att ändra port till 27015 är det bara och skriva i "UDP Port" 27015.. sen klart.. För att ändra ip address får du ringa till din internet leverantör och fråga.. OBS. Du kan inte ändra ip om du betalt för en fast ip address Tack så mycket men porten blev senast 60080 och förut 63379 när jag öppnade den.... och jag skrev 27015 ?? vf ? :( :cry:
mitte Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 jag har samma problem men ingen tycks vilja hjälpa jag tror att det är någon fel instälning i routern men jag vet inte hur man fixar det :blink: :blink:
Gäst BondaKransDans Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 jag har samma problem men ingen tycks vilja hjälpa jag tror att det är någon fel instälning i routern men jag vet inte hur man fixar det :blink: :blink: nu vet jag! du går till en hemsida nånting www.dlink.com eller nåttsånt och klickar komemr ej ihåg men det står i BrutalCS
mitte Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 en sida med en guide me alla routrar jag har anväänt det men det funkar inte När jag har en server öppen i dedicated servers så har jag olika porst hela tiden så jagk an inte göra dns eller spara server för den e då stäng. KAn någon hjälpa mig hur man byter ip-adress eller byter port och gör så man har förport (27015) tack för förhand och snälla SNÄLLA skriv inte andra frågor bara skriv saker som hjälper <_< :bah: här är en addres som är bra http://www.portforward.com/routers.htm
Rekommendera inlägg