jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 spel på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur?
Går Det Att Spare Ett Ps1 Spel På En Ps2
Du måste ha ett ps1 minneskort för det
↗ till inläggetvad försök att förklara tydligarejag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur?
↗ till inläggetjag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur?
Man kan inte spela PS1 spel och sen spara på PS2 minneskort man måste ha ett PS1 minneskort för att spara PS1 spel ;)
nää... jag har testat de men de funkar inte eller är det att man bara behöver ett specielt mineskort och fuskaren 1 försök fatta lite mer istället
↗ till inläggetnää... jag har testat de men de funkar inte eller är det att man bara behöver ett specielt mineskort och fuskaren 1 försök fatta lite mer istället
Det funkar så iaf för mig, jag har ettt vanligt ps minneskort i min PS2 och det funkar att spara FF7 på och även andra spel.
nepp det funkar inte.
↗ till inläggetnää... jag har testat de men de funkar inte eller är det att man bara behöver ett specielt mineskort och fuskaren 1 försök fatta lite mer istället
För mig så fungerar det.
Sätt in PS1 minneskortet till PS2
det skall garanterat fungera!
jag har 007 på min ps2 minneskord och det går
Var kan man köpa ett ps1 minneskort då? :o
det kanske bara gå på vissa
Det är klart att det går. Se bara till att ha ps1 minneskortet i slot 1. Det fungerar på alla ps2, du måste ju trycka på ikonen spara eller hur det är på dina spel det sparas inte automatiskt på ps1.
Ps: Har du ingen bruksanvisning
[Man kan inte spara ps1 spel på ps2 har provat :angry:
↗ till inläggetja :medieval:jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 spel på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur?
↗ till inläggetja :medieval:
OT: Kan du inte ta och skriva något vettigt?
OnT: Det går att spara PS1 spel på PS2. Men endast om du har ett PS1 minneskort.
Det ska gå om du har ett PS1 minneskort. Om du inte har nåt importerat PS2 eller nåt liknande.
Är inte den här frågan besvarad?
Jag tror det går utan ps1 memory card...tror det går med ps2 card ochså...
Men vad f*n är det ingen som kan något eller.Om du har typ gran turismo 2 eller vad f*n det heter till ps1 då setter du ps1 mineskortet i slot 1. och så copy du typ gran turismo till ps2 minskortet som sitter i slot 2 så är det.
Det funkar för mig och jag har ett ps2 memory card