MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Är det bara vår skola i Kungsör som är lediga idag eller är det fler som är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Inte min skola iallafall. Vi var lediga i måndags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 inte min heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag är skjuk så ja e ledig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vi är lediga för att våra lärare ska göra något idag kommer inte ihåg vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) vi är lediga p.g.a studiedag Redigerat 16 Februari 2004 av Nazgul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vi har inte studiedag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vi var inte lediga idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Inte vi heller! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Lediga brukar vi aldrig vara men däremot hade vi friluftsdag i tisdags! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 kommer ha min frilufts dag 4 mars lr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vi har studiedag imorron! WOOOHOOO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.