Samir Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) OM du e Admın på Dekrim.se så har du Admı[email protected] och ınte En **** Hotmaıl adress Om du skulle vara Admın s skulle du åtmınstonde heta [email protected] eller något sånt... Jag e Själv Admın åp Samir.se och gör Hemsıdor.... om du ınte tror mıg Maila [email protected] men jag kan inte svara efter som jag e ı trukiet nu och vıll ınte sıtta vıd en dator... :huh: :blink: Redigerat 22 Maj 2006 av Samir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Samir alla fattar att ogge är en lögnare nu och allt han säger är falsk så vi behöver inte tar upp diskutionen igen! Jag föreslå att nån låser tråden eller om nu ogge kan bevisar att han talar sanning borde tråden vara kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Ogge- Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 aaa men asså ja ljuger faaan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Vad bevisar den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Ogge- Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) OCh ja vill inte ge ut min riktiga dekrimadress för de en massa skiit ungar som håller på å ljuger där Redigerat 24 Maj 2006 av -Ogge- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 §1.20 §1.23 §1.11 <_< Please Close! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nokia Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag behöver 20000 respekt kan man få det vill bli diktator är bara gangsterboss OM du e Admın på Dekrim.se så har du Admı[email protected] och ınte En **** Hotmaıl adress Om du skulle vara Admın s skulle du åtmınstonde heta [email protected] eller något sånt... Jag e Själv Admın åp Samir.se och gör Hemsıdor.... om du ınte tror mıg Maila [email protected] men jag kan inte svara efter som jag e ı trukiet nu och vıll ınte sıtta vıd en dator... :huh: :blink: hur får du en sån där email? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.