Dream Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Skrivet 19 Maj 2006 När jag skapar ett nytt ämne i webbspel (det handlar om en i fråga i ett webbspel) så när jag skapade det så var mitt inlägg borta! Kommer jag bli anmäld för detta? Jag kunde inte hjälpa det! Jag vet inte hur det händ! Krachaade jag er databas? :( Citera
Boffaroffe Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Skrivet 19 Maj 2006 Brukar bli så när servern segar ner sig just för tillfället. Citera
flygon Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Skrivet 19 Maj 2006 så vart det på min tråd "Vart?" på runescape/tibia-forumet, men innan jag hann skriva dit vad som skulle stå så låste modsen (Ragnarök såklart) tråden!!!!! Citera
Dream Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2006 ok så då var det ett nomalt problem? Citera
Gäst newnameguy Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 ok så då var det ett nomalt problem? Ja, som Ragnarök just sa. Det brukar bli så när server segar;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.