LindaTh Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Min 4-årige son har fått Pettson o Findus i trädgårdslandet (PC). VI har hittat ned i underjorden men kört fast i första rummet där det finns en gris, en hund och en tomte. Till hjälp har vi en fjäder,en stol, en korv och en nyckel. Hur löser man denna uppfinning? Fattas det någon sak och var hittat vi isåfall den? ;) Citera
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 min lillebor är där med och vi kommer aldrig vidare Citera
Bigbrother Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Vad då för någon fjäder en fågel eller annan :huh: Citera
LindaTh Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag kom på det! Det finns en pinne till vänster om dörren, den syns inte så bra, men prova att hänga korven på den, då fastnar den. Sedan kan man flytta stolen och ställa den under pinnen med korven på. Sen trycker man på grisen och då springer han till korven och hunden flyger iväg till tomten.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.