Nittionio Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Okej. 1. När kan man lära sig att tellopotera sig? 2. Vet ni något bra quest för Mage. 3. Vet ni något bra ställe man kan träna på om man är på level 16? 4. Kan Mage ha leather saker? Om jag kommer på något mer så skriver jag det. Redigerat 20 Maj 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 har bara en lvl10 mage men jag vet iallafall att dem lär sig att teleportera när dem är på 20 och dem har cloth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 1. När kan man lära sig att tellopotera sig? Svar: Vid lvl 20 2. Vet ni något bra quest för Mage. Svar: Thottbot is your friend >>Thottbot<< 3. Vet ni något bra ställe man kan träna på om man är på level 16? Svar: Kanske Westfall? 4. Kan Mage ha leather saker? Svar: Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 1. När kan man lära sig att tellopotera sig? svar: lvl 20 lär man sig de, och på lvl 40 lär du dig att göra portaler. 2. Vet ni något bra quest för Mage. svar: nja.... finns några bra mage q n på högre lvl. 3. Vet ni något bra ställe man kan träna på om man är på level 16? svar: westfall om du är alliance dels för att deadmines finns där och de är enkla q n där. Om du är horde skulle jag gå till the barrens. 4. Kan Mage ha leather saker? Svar: nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Tack för ni sa det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg