Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 hur ser din hjälte ut(kommer med min hjälte snart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Hur min hjälte ser ut? Jag har gjort en hjälte av varje ras. Det finns inte så många grejer man kan ändra på sin gubbe ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 ta din favorit då eller ta någon av dom jag har gjort massor av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 har ingen bild men det är en manlig alv-bågskytt med fyllt i "syn" och i power 3 i armor och sen 3 i health tror jag krafterna är stealht ifullt samt virvelvind och nästhögsta på skadande pil och pilregn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) hur ser din hjälte ut(kommer med min hjälte snart) har ingen bild men e en uruk med namnet morfad! Redigerat 25 Februari 2007 av LIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.