yoshi_power Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Hur får jag CROBAT???? :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Golbat utvecklas till Crobat av "Happiness". För att få den glad så ska du ge den Hp up och sånt, inte låta den dö, och så vidare. Så där ja! P.S Gör inte dubbla inlägg! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_luiga Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Hur får jag CROBAT???? :unsure: :unsure: :unsure: har du den mew Då får du min crobat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Du Dark_Luiga det finns ett subforum som heter pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_luiga Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Hur får jag CROBAT???? :unsure: :unsure: :unsure: har du mew då ger jag dig crobat frågor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Va!Du verkar spama. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ja dark_lugia jag har mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_luiga Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ja dark_lugia jag har mew. Kan jag får den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Hur då!?*fniss* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_luiga Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Hur då!?*fniss* Var bor du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Säger han väl inte! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Först vill även jag påpeka att det finns ett "Pokémon Forum" Crobat får du om du har en Golbat, sen ger du den en massa hp up, protein, zinc och sånt, sen levlar du den (bäst att ha först i partyt !) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg