Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla. det röstar jag på onödigt at köra lagligt
Kör Ni Lagligt På Bilspel..?
jag kör olagligt roligare så tycker jag
jag kör då lagligt så :rolleyes: *småskrattar
Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla leder faktiskt med 19 röster.. Alltid ligger sist med 0 Låkade slina på de:et sry.
Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla.
Det är inte ofta som jag kör lagligt i några bilspel inte, det ska ni veta. Om man ska köra lagligt och stanna vid rött ljus och sådant, då tar det evigheter innan man kommer fram till stället man ska till.
Om man ska köra lagligt så är det väll lika bra att gå ut ur bilen och börja promenera, går ju ungefär lika fort.
Jag kör över allt.i bilspel så skiter jag i alla lagar som fins. i GTa sa bröt jag mot över 30 stycken trafik regler. hade stjärna 6 i 1 timme innan dom sprängde mig med tanker.
Det är ju alltid roligare att köra olagligt och få poliser efter sig, då jag inte finner något intressant genom att följa lagen i ett spel. :P
↗ till inläggetHmmm, om man kan kalla 250MPH* en laglig fart, ja?
*MPH=Miles Per Hour
Miles Per Hour=Engelska mil per timma
Vad jag minns så är en engelsk mil ca 1.4km
SPEL: Need For Speed Most Wanted ^^
250 km/h. ;)
Ibland önskar jag att man kunde köra lagligt i vissa spel, t.ex. GTA: Vice City, där tycker jag att det skulla sitta rätt fint när man kör sakta upp på trottoaren och mejar ner alla kubaner.
Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla
Asså den j*vla polisen jagar mig så jag kör över alla :visslar: för att dom andra kör så sakta :angry:
En "mile" är 1.6 km,ville bara att ni skulle veta det.
Kör aldrig lagligt roligare att köra över folk :P
Har försökt löra lagligt en gång, det gick inte så bra så jag blev arg och körde över och in i allt jag såg. -.-'
på Need For Speed Most Wanted är det ju kul att bli jagad av poliserna... :)
det finns ju ingen anledning att köra lagligt förutom på typ gta om polisen kommer
ALLA BLIR ÖVERKÖRDA!!! HAHAHA!!! :evil: :evil: :evil:
Kan hända att jag gör det någon minut, men på tex GTA så krockar folk med mig, och då blir det lite hetsigt... xD