Hoppa till innehåll

Kör Ni Lagligt På Bilspel..?


Kör Ni Lagligt..??  

104 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

I bilspel så kan man inte undvika att köra olagligt. I alla fall i sådana bilspel där man ska köra till ett ställe på en vis tid etc. Dessutom finns det ingen anledning till att köra lagligt på bilspel, där bestämmer man själv hur man ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe på gta vc brukar jag ta värdetransport bilen och leka att jag har flera miljoner där i så kör jag lagligt på natten.. ibland kommer en rånare och kapar bilen. Då hoppar jag in i en polisbil(om en finns i närheten) annars tar jag bara nån.. så försöker jag ta fasst tjuven utan att skada värdetranporten! ganska svårt men roligt! :lol:

 

vissa gånger lägger jag en fjärrstyrd bomb i bilen och gömmer mig.. (dörren till bilen står öppen) sen väntar jag till en bov snor bilen så spränger jag han! :D

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe på gta vc brukar jag ta värdetransport bilen och leka att jag har flera miljoner där i så kör jag lagligt på natten.. ibland kommer en rånare och kapar bilen.  Då hoppar jag in i en polisbil(om en finns i närheten) annars tar jag bara nån.. så försöker jag ta fasst tjuven utan att skada värdetranporten! ganska svårt men roligt!  :lol:

 

vissa gånger lägger jag en fjärrstyrd bomb i bilen och gömmer mig.. (dörren till bilen står öppen) sen väntar jag till en bov snor bilen så spränger jag han!  :D

 

Låter roligt :) Det andra alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla=PWN ALL!!!

 

Men ibland kan jag köra lagligt när man ska åka långt på ett uppdrag(efter te.x en bil) för att spara på bilens krafter

Redigerat av Gold Pidgey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...