Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Feedback Här kommer mina skapelser som jag gjort i PS CS2. Jag tar gärna emot feedback, både positiv och negativ, ger du negativ feedback vill jag att du skriver vad jag borde förbättra. Har haft PS sedan 18/5 och är därför inte speciellt duktig. Gratis avatarer "Your Name Avatarer": Välj en eller flera av avatarerna och välj vad som ska stå på. Den färdiga avataren skickar jag via PM. Totalt antal bortgivna "Your Name Avatarer": 14 "User Avatarer": Spara en eller flera på datorn och ladda därefter upp som avatar. Dessa avatarer är redan i rätt storlek. Använder du en av dessa avatarer vill jag att du skriver det i tråden, tack. Totalt antal bortgivna "User Avatarer": 3 Uppdateringar Jag ska försöka uppdatera den här posten så ofta som möjligt. Det kan både vara avatarer, banners och annat grafiskt arbete. However. ~Daniel OBS! Alla dessa avatarer tillhör mig. Du får ej redigera avatarerna själv. Tack. © Daniel - A.k.a. ScrapCat Redigerat 1 Juni 2006 av ScrapCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 vad jag minns så får man inte göra s.k. affärer. men men, lycka till iaf. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Det är ingen sk. affär utan mer ett galleri med vad jag har gjort. Avatarerna är helt gratis för de som vill ha, men är inte det tillåtet ger jag självklart inte bort några alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Bilderna var sådär, hade du varit ett pro hade jag spytt på dig. Men eftersom du är nybörjare så steg betyget, kämpa på så blir du nog bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Bilderna var inte fina :( Sorry Bättre lycka nästa gång :gitarr: :lol: Testa att ta mer Nintendo relaterade gubbar :cool: Redigerat 20 Maj 2006 av Jason__Voorhees Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Brunhilde: Tack för det :-D! Man blir väl bättre med tiden hoppas jag.. Jason__Voorhees: Är de inte fina för att det är för få Nintendo figurer? Jag är inte så förtjust i Nintendo så därför kommer det inte bli så många Nintendo "gubbar", men några blir det nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 niciga bilder, kanske några med komiska grejer i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Simpson avataren skulle jag vilja ha, gratis va? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Alltid gratis, you know. ;-) Här har du: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Tack!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 skulle man kunna få firefox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Om du tränar mera har du ambitioner att kunna bli lika bra som Nico & Mezox. Jag skulle vilja ha den med Joshi & Den näst sista nedifrån från högra raden. (Grön/blåa) Redigerat 23 Maj 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg