Gäst Radicus Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Man tackar för avataren... Bland dom nya avatarerna är två stycken väldigt breda, jag tror att många tänker använda dina avatars som sin egna personliga avatar och då varför göra sådana format? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det är banners man kan ha till sin hemsida eller liknande, inte avatarer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 var det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Förstår inte detta med banners. Om jag som exempel har en websida (Freewebs) kan man lägga in sådana banners även där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Great Gonzales: Alla avater i den här tråden är gratis, men jag tar alltid emot lite FM av de som vill ge. FuzioN: Jag vet inte hur det är med FreeWebs, men för de som gjort en riktig egen hemsida är det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 skulle jag kunna få den där med cs gubben med hagel gevär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Aight. Here you go...: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 kan jag få mario också du får 50 fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Aight. Here you go...: tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Monkey: Jag ska försöka fixa den avataren du bad om. Pm:ar om det.. Simpsons: Här har du: tackar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 skulle jag kunna få den mittersta blåa längst ner...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Inga problem.. Varsågod: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg