Hoppa till innehåll

Hjälp med metal gear solid. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


squall_fan
 Dela

Rekommendera inlägg

Man får Stealth och bandana genom att plocka ett vist antal Dog tags, tror att du ska ha runt 128 st på Plant för att få Stealth där. För att få en Dog tag ska du få fienderna att hålla upp händerna och sedan sikta mot deras huvud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag spelar på normal, man får den inte där vid harret planet, så var finns den?när man har klarat spelet kan man slås mot bara bossarna när man kör på normal där så har man den när man kommer till harrer planet snälla hjälp mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

jag spelar på normal, man får den inte där vid harret planet, så var finns den?när man har klarat spelet kan man slås mot bara bossarna när man kör på normal där så har man den när man kommer till harrer planet snälla hjälp mig

supressorn ligger i strut f gå till noden och leta efter ett ställe där man kan krypa in efter det kommer man till ett rum och där finns suppresorn :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lättare förklaring:

 

Gå in i strut F.

 

Där nere vid lådorna kan man antingen gå in i förvaringrummet..(Det stora där Ak74 ligger)

Eller så går man åt andra hållet och genom dörren till höger.. kolla längst ner i rummet så finns det en tunnel.. Kryp längs den, så kommer du ut i ett annat rum.. där är den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...