Dream Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jag har skickat massor konstiga spel (men också roliga spel någon som håller med mig?) så nu tänkte jag ge er en rätt så kul spel men något realistisk också! Man tatooera folk och och...och ehm testar själva! Här! Jag hittade det här spelet eftersom några sa att det är mycket bättre men såna spel! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bagheera Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Extremt tråkigt tycker jag, spelade det där för nåra dagar sen, däremot så är det -->HÄR<-- spelet riktigt kul [från samma sida, www.armorgames.com] :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jag har också kört det men många klagar på såna spel som jag tog mig friheten att ge er en logiskt spel baserad på vekligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.