LiQuiDe Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 sen i förrigår... men jag har en annan msn och den funkar... :wacko: men inte den jag har mest grejer på... men jag är hos min kusse nu och här funkar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Gör det verkligen nåt om du har t.ex mindre smilisar på din ena. Msn är till för att prata inte för att skicka smilisar. Men testa ocg kolla om nätverksanslutningarna sitter rätt annars kanske din mailadress har blivit hackad..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 nej men jag har 70 kontakter mer på den andra också...men den funkar nu... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 testa å byt lösenord eller vänta en stund annars kan du testa på nån annans data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 mm men den funkar nu ni kan låsa tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.