Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 E det nån som vet när man egentligen har klarat spelet?det finns inga mer uppdrag jag kan göra jag kan bara åka polisbil,glassbil,taxi och så mera! :huh: Citera
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 PÅ xbox kan man ju kolla hur många procent av spelet man har klarat. Jag har klarat 55% Citera
Ytterman Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 När man har 100% så har man klarat hela spelet. Du kan kolla i options. Men hela spelet är inte att klara uppdrag, utan det är det till ungefär 50%, sen är det att hitta hidden packages och sånt. Sista uppdraget heter typ Keep your friends close... eller nåt sånt. Citera
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Finns det uppdraget på xbox med? Får man det först efter man har tagit alla procenten. Citera
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Vad gör man på den banan då?? :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.