Min dröm är att bli Moderator här på fuska.se..
sweet...
Min dröm är att bli Moderator här på fuska.se..
sweet...
Skulle vilja få jobba med något där jag kan rädda liv. Om jag skulle kunna använda mitt liv till att rädda andras, även om det bettyde att missta mitt eget så skulle jag vara världens lyckligaste man.
Det är lite sådär, superhjältedrömm över det..
Fast, brandman kanske? :o
Så här går ställningen.
Bra betyg i skolan>Går bra med gymnasium>Skaffa en community som man känar mycket på>Efter det, bli film stjärna eller musik artist (känd)
Sen hitta perfekta kärleken.
Jag glömde en sak; jag vill dessutom skapa ett BMX-/dirtcommunity som ska bli stort. Jag har redan börjat leta efter ett namn :).
Jag vill att HAN ska lära mej allt om skogen innan jag dör.
Göra världens bästa mmorpg spel!
↗ till inläggetähum hur tänker du? allvarligt eller skoj?Min dröm är att bli Moderator här på fuska.se..
sweet...
Vara med i Guiness World Records som en utav de mest mediaproduktiva skådespelarna i världen.
↗ till inläggetÄr det för att du vill leka med varningsfunktionen eller så tror du att du får någon slags respekt för det?Min dröm är att bli Moderator här på fuska.se..
sweet...
Att bli mod kräver bra Svenska, och att vara seriös på forumet. Kunna reglerna utmärkt!
Och att Admin kollar igenom vem som passar bäst.
Jag vill fortfarande ha världsherravälde. Skall jag vara mer realistisk så vill jag bli advokat eller lottomiljonär :)
jag vill bara bli hockeyproffs och bli ihop med enligt mej världens snyggaste tjej. båda sakerna har jag insett att jag aldrig kommer att lyckas med.
Jag vill bli musiker, skicklig nog att kunna leva på det.
Jag vill bli regisör.
Jag skulle vilja bli varuhuschef eller något liknande
Jag vill bli smal. :P
Skojjar bara, jag vet inte riktigt...
Leva längre,Bli judoproffs
Några miljoner saker till
Min dröm är att bli ihop med tjejen jag älskar och sedan utbilda mig och skaffa yrke inom motor branchen,och sedan flytta till usa och starta ett företag som liknar West Coast Choppers och sedan att få leva lyckligt resten av livet
Men tyvär så har jag insett att tjejen kan jag glömma,och jag kan även sluta drömma resten om jag inte går den gymnasieutbildning jag har sökt till.Men det betyder att jag måste flytta från stan och lämna alla vänner,polare och kärleken
Bli karate mästare ofc
komma på en freds-formel så det blir fred på jorden ;)
eller så kan man ju alltid bli super-smart och få nobel-priset!
eller så kan man skaffa en snygg tjej, bli as-rik och mobba guggo,brunhilde och dom andra som vill ta över universum, för jag ska ta över 1000000000000% av allt som existerar i alla världar!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in