roxyIII Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Jag undrar bara att det är ett uppdrag då man ska åka limousin (hur det nu stavas strunt samma) och hämta några golfare... Man får det vid den där byggarbetsplatsen (vid nån bro) och var hämtar man gubbarna? Jag är 9 år och kan inte så mycket engelska...Vet nån var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 följ prickarna på kartan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jra Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 8) Du ska inte hämta golfaren utan gå in på golfbanan och döda han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 om du har sniper rifle ska du använda det inne på golfbanan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Du får i uppdrag an Avery att döda en person som spelar golf vid Leaf Links Du har fått ett medlemskort När du psserar metalldetektorn har du inga vapen kvar du får en golfklubba som vapen Hoppa in i en golfbil och åk dit där han är Han har 5 livvakter Kör över livvakterna och ramma hans golfbil i vattnet(han sitter i den) _____ Om du har väntat lite med detta uppdrag kan du åka helikopter landa på golfanan och då har du ju alla vapen sen tror jag du vet att man kan göra det lättför sig genom att skuta han ______ Du får i uppdrag an Avery att döda en person som spelar golf vid Leaf Links Du har fått ett medlemskort När du psserar metalldetektorn har du inga vapen kvar du får en golfklubba som vapen Hoppa in i en golfbil och kör snabbt ut och hämta vapen Skut honom hårt och länge __________ Annars kan man ju plocka upp krypskyttegeväret i labyrinten på Starfish Island åka ut i kustbevakningsbåten vid kajen på västra ön placera sig några 100 meter utanför golfbanan och knäppa killen från säkert avstånd ____________ Om man parkerar bilen bredvid den lilla bensindunken utanför golfklubben kan man också hopppa över bilen in på golfspelarområdet utan att förlora sina vapen _____________ När du klarat det får du 500$ för besväret. välj ett sätt sen är det bara att klara av det uppdraget heter FOUR IRON Vill ni ha hjälp med Vice City Jag har det på PC och PS2 fråga om hjälp jag kan allt :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 det uppdraget hade jag en j*vla tur med.... han man skulle döda körde ner i vattnet av sig själv...*lol* jag hade bara dödat alla livvakterna och sedan såg jag honom susa iväg i en golfbil och rakt ner i vattnet!! 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 jag tog en sniper... men när man går in dit går ju alla vapen bort men sen åker du till typ träd sen slår in vapen koden sen sniper sen skjuter du honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 mmm. men jag började köra med fusk när jag hade 50 % av spelet kvar!! det e rätt kul att köra utan fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag tog en helikopter och landade bakom en buske och tog en machingun och sköt sönder livvakterna och han själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E-T Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja det var rätt jobbigt det uppdraget.för mig tog han sin j...a golfbil och körde som en tok :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FIFA 2004 Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 kommer de ett nytt GTA :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jepp, Ett nytt är på väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg