Hoppa till innehåll

Har problem med vice city....


roxyIII
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar bara att det är ett uppdrag då man ska åka limousin (hur det nu stavas strunt samma) och hämta några golfare... Man får det vid den där byggarbetsplatsen (vid nån bro) och var hämtar man gubbarna? Jag är 9 år och kan inte så mycket engelska...Vet nån var?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får i uppdrag an Avery att döda en person som spelar golf vid Leaf Links Du har fått ett medlemskort När du psserar metalldetektorn har du inga vapen kvar du får en golfklubba som vapen Hoppa in i en golfbil och åk dit där han är Han har 5 livvakter Kör över livvakterna och ramma hans golfbil i vattnet(han sitter i den)

 

_____

 

Om du har väntat lite med detta uppdrag kan du åka helikopter landa på golfanan och då har du ju alla vapen sen tror jag du vet att man kan göra det lättför sig genom att skuta han

 

______

 

Du får i uppdrag an Avery att döda en person som spelar golf vid Leaf Links Du har fått ett medlemskort När du psserar metalldetektorn har du inga vapen kvar du får en golfklubba som vapen Hoppa in i en golfbil

och kör snabbt ut och hämta vapen Skut honom hårt och länge

 

__________

 

Annars kan man ju plocka upp krypskyttegeväret i labyrinten på Starfish Island åka ut i kustbevakningsbåten vid kajen på västra ön placera sig några 100 meter utanför golfbanan och knäppa killen från säkert avstånd

 

____________

 

Om man parkerar bilen bredvid den lilla bensindunken utanför golfklubben kan man också hopppa över bilen in på golfspelarområdet utan att förlora sina vapen

 

_____________

 

När du klarat det får du 500$ för besväret. välj ett sätt sen är det bara att klara av det uppdraget heter FOUR IRON

Vill ni ha hjälp med Vice City Jag har det på PC och PS2 fråga om hjälp jag kan allt :wink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...