TheCreed Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) gör aldrig, aldrig fusket: intprop censorgridsize 1000 eller nåt sånt högt! anars upptäcker du en sak på decorationer, det kommer att vara streck och sånt över hela skärmen!!!!! :( :( Lås tråden... Redigerat 24 Maj 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 be en moderator göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Tack för varningen men kanske tråden ska klistras upp och skrivas snyggare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 ja det skulle vara bra det är ju en bra varning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 bra att du visste det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Stackars dom som har använt det fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Stackars dom som har använt det fusket. :D Jahadu stackars dom!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Undra hur många äckliga som har gjort det, den koden gör så att man tar bort censuren har jag för mig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Undra hur många äckliga som har gjort det, den koden gör så att man tar bort censuren har jag för mig :lol: Ursäkta..? Man ser inte några detaljer man ser bara formen på tex. brösten inte bröstvårtor och sånt.. så man är ingen äcklig människa om man laddat ner nakenpatchen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Undra hur många äckliga som har gjort det, den koden gör så att man tar bort censuren har jag för mig :lol: Nehe men varför skulle man vilja göra det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 irriterande med en cencur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Om3ga_93 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Undra hur många äckliga som har gjort det, den koden gör så att man tar bort censuren har jag för mig :lol: Jag stör mig i alla fall GROVT på censurer alltså...grovt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg