Gäst Pcplayer Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Asså jag har startat en hunter och jag undrar hur man ska göra för att lära sitt pet en typ '' aggro '' attack som gör att fienden inteattacerar än själv när man skjuter på den..vart kan jag lära mitt pet denna spell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 pet trainer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Man klarar en quest å får Pet Training sen har man automatisk att lära den Growl sen her du den på Auto-Use så de ä en gul triangel runt spellen i din pets spelllist då borde kan kunna ta aggro där han attackerar... Lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 det va som du sa tack ..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 den attacken finns när man får pet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg