black_eagle Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 min är rank ++ och är bra den heter flamingblast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag har minus ändå om jag vinner masser så har jag bara - fortfarande...............-eller är det på not annat set man blir + Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 va så händer det inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag har minus ändå om jag vinner masser så har jag bara - fortfarande...............-eller är det på not annat set man blir + Du ska vinna så många poäng som möjligt och inte förlora! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man ska döpa sin robot till nåt namn som jag inte kommer ihåg men det gör bara på den verisionen som man köper för om man gör det på internet står det bara att det namnet är upptaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 kan nån säga fusken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maggiman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag tycker Robotkampen e ganska löjligt fast ja spelade det förut liksom man rockade alla med laserkanon gripklo och manglare på bakern typ å då vart de trå kig med +++ i rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag vet hur man klonar :) så jag har dom besta sakerna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag kör nästan alldrig men jag har en robot som heter Bube och har 3 +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nio + tror jag knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (Bloko @ 05/02-2004 18:35:27) (FuskFreddie @ 05/02-2004 18:27:36) jag kommer inte ohåg vad min heter fast den är ganska bra iaf Min Är uppe i nivå + tror ja! :) jag hade en som hade nivå +++ fast jag tog bort den för ingen kunde köra med mig och jag hade bara en pik som vapen och sen alla de bästa sakerna som motor och sånt samma här med jag är lvl ++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Min kompis har en som heter 0013 inte jag utan han som ville det förlåt 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.