Gäst Tobbis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 min robot heter tobbis och har +++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Finns det fler fusk än det där där man fixar massor med pengar? Såna som påverkar ranking t.ex.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jo de finns fusk på blip.se ja kan ett men de e på fortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 ja har kommit på ett på fortet helt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 man höger klickar å trycker på starta om eller nåt sånt så gör man bara om barnan om man losar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (DonaldDuckGenius @ 20/02-2004 15:54:31) (Ozoon @ 18/02-2004 21:52:05) Jag heter SkrotbilenNisse och jag vet alla fusk till robotkampen Jag skrier alla fusken till alla spel på blip.se nu: Inget!! hur fel kan man ha... jag har fusk till det, men jag avslöjar inget eftersom sist jag gjorde det blev det så tjatigt.. annars kan ni ju kolla på roboten Shneero(eller liknande) och kolla pansaret som är 10000 Men varför skriver du inte bara på PM då men jag tror nog det blir tjatigt nu när du säger att du vet fusk! ;) jag gjorde så förut, men man måste ha ett program, och sidan funkade inte.. en himla massa krångel blev det, så jag orkar inte upprepa, men nu vet ni att det finns fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag e inte säker på att de va ett fusk eller misstag ja å min kompis gjorde vi gjorde så här först tog vi bort alla saker satte på alla saker tog av bränclecäll å sen hadde vi fåt 50 kr till konstigt va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Min heter Hood och e ++ jag har bäst i allt och vapen:laser kanon - klo - manglare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roger1234 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 jag har en robot som heter marcelo9 och är super bra +++ B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (Ozoon @ 21/02-2004 20:49:14) (DonaldDuckGenius @ 20/02-2004 15:54:31) (Ozoon @ 18/02-2004 21:52:05) Jag heter SkrotbilenNisse och jag vet alla fusk till robotkampen Jag skrier alla fusken till alla spel på blip.se nu: Inget!! hur fel kan man ha... jag har fusk till det, men jag avslöjar inget eftersom sist jag gjorde det blev det så tjatigt.. annars kan ni ju kolla på roboten Shneero(eller liknande) och kolla pansaret som är 10000 Men varför skriver du inte bara på PM då men jag tror nog det blir tjatigt nu när du säger att du vet fusk! ;) jag gjorde så förut, men man måste ha ett program, och sidan funkade inte.. en himla massa krångel blev det, så jag orkar inte upprepa, men nu vet ni att det finns fusk Ja har också haft det för ett tag sedan man jag vill ha det. Var får man tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.