svenolof Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag är igentligen 16 och kille men det står F15 deta fanns inte när jag vart medlem på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Varför ens fylla i något som inte stämmer. Varför fyllde du i att du var en tjej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 ska desta på min står det att jag är 0 år fast jag är 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Man skojade lite med inställningarna när ens ålder+kön inte syntes? =) Fast många blev nog oroliga när det plötsligt syntes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 du kanske är transa? =/ nej skojja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 ska desta på min står det att jag är 0 år fast jag är 14 Det tror jag inte. PM:a Admin, enda sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.