mariodog Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 ja har hundar som intresse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Är det ditt enda intresse? Själv gosar jag ofta med min hund fast jag har andra intressen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Är det ditt enda intresse? Själv gosar jag ofta med min hund fast jag har andra intressen också. Samma här :) Jag har en Schäfer och en katt =) Och mitt gamecube ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Är inte intresserade av hundar, jag gillar mer katter. De är en bra tröst och gosar ofta med en. Det gör i alla fall min söta katt Kalle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag hatar katter... ibland kan de vara gulliga men annars är dom värre än Pasta utan köttfärsås. Katter är mer primitiva, det kanske är en fördel... Men jag är lycklig när jag är med min hund, vi verkar digga varann väldigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 jo ja har mer intressen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 men egenteligen, vad hade du tänkt att man skulle svara på detta ämnet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 men egenteligen, vad hade du tänkt att man skulle svara på detta ämnet? Där måste jag hålla me..!! Hundar är väl helt okej bara dom inte morrar och är aggresiva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 ja har hundar som intresse :) och..skulle vi bara veta det eller ...spammare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jaha.... Ehm... Inresant. §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg